منو بیخیال

حواسم همیشه بهت بودبی تقصیر

همیییییشه

این که هرلحظه کنارمی.

این که من فقط با وجود تو ارامش میگیرم.

گاهی با تمام وجودم میخواستم تمام منو به آغوش بکشی.

شنیدی که در تمام لحظاتم می گفتم:

توکل به خودت. هوامو داشته باشخجالتی

دمت گرم.یه جوری هوامو داشتی که ترجیح میدم دیگه ازین خواهشا ازت نکنمآرام

اصلا منو بیخیال

این همه آدم تو دنیا.برکت و بخشش و امتحانات واسه اونا

این یه بنددت رو بیخیال.چشمک

نه کمکی نه عدالتی نه...

از اینجا به بعد منم و هدفای خودو و باز خودم

خدا

عزیزم فکر کنم سرت زیادی شلوغه.میرم اذیت نشی.

منو بیخیال

خب؟؟خنده



نظرات شما عزیزان:

Nadiya
ساعت12:34---22 شهريور 1396
اصلا زیبا نبود
خدا همیشه هوای بنده هاشو دارهــــــــــ
پاسخ:حتما.والی نه درمورد من..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 19 مرداد 1396برچسب:, | 16:56 | نويسنده : **mona** |
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');